vineri, 4 noiembrie 2011

ALBUMELE formatiei "ANDRE"

va prezint toate albumele trupei "ANDRE"

1In anul 1999 trpua andre lanseaza primul album intitulat "LA INTALNIRE"

iata melodiile de pe acest album 

Sa ne distram
La intalnire
Fac ce vreau
Metroul de noapte(Dj Phantom club mix) 

Rezemat de gard
Nu ma uita
Iluzii
Spune-mi (original mix Metroul de noapte)
Dj Phantom spray colorant
Andre (outro)
 





2 tot in anul 1999 ele lanseaza in nou album intitulat  "NOAPTE DE VIS"
melodiile de pe acest album sunt:

Hai la dans (caravanele) 
 Nu ma uita (Phantom's manbo mix)  
Libera la mare (final mix)  
E iarna iar 
 Metroul de noapte (Phantom's video mix) 
Noapte de vis
 




3. in anul 2000 ele lanseaza albumul "Am sa-mi fac de cap" 
melodiile de pe acest album sunt:

Outro
Flori de tei
Flori de tei (karaoke)
The Caravanes
E vremea mea
E iarna (remix)

 Am sa-mi fac de cap 
 Suna-ma
 





4 tot in anul 2000 ele lanseaza un nou album intitulat "prima iubire"
 melodiile de pe acest album sunt:

Andre hit mix (colaj)
Prima iubire
Lasa-ma papa la mare
Kazacioc
Prima iubire (karaoke)
Prima iubire (remix)
Spune-mi (remix)
 
 




5. in anul 2001 lanseaza albumul "O noapte si-o zi"
melodiile sunt:

Mi-ai jurat (negativ)
Mi-ai jurat
Ia-ma in brate
Da-mi iubirea 

Nu ma iubi
Nu te voi ierta
Nu mai sta
O noapte si-o zi  





6.tot in anul 2001 lanseaza un nou album intitulat "The best of"








SURSA "www.bestmusic.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hurrah, that's what I was searching for, what a material! existing here at this webpage, thanks admin of this web page.

Here is my web blog jocuri jewels online