vineri, 4 noiembrie 2011

albumele formatiei 3SE

Va prezint toate albumele 3se

1.in anul 1998  3se lanseaza primul sau album intitulat "3 SUD EST"
iata melodiile de pe acest album

3SE
Ai plecat
Vino langa mine
Te chem acum
Crede-ma
Te vreau in viata mea
Lory
Nu te mai iubesc
Nu ma uita
Viata de turneu






2. albumul 3sud est -"VISUL MEU" acest album sa lanat in anul 1999







iata ce melodii contine acest album



Tu esti vinovat
In seara asta ne distram
Nu mai vreau sa te cred
Vei fi doar a mea
Am crezut
Petrecem in cartier
Mi-e dor
Visul meu
Hai, spune-mi
De cate ori...

 


 


tot  in anul 1999 lanseaza albumul mileniul3 iunde are melodiile "AMINTIRILE SI TE PLAC"


 

albumul "imi plac ochii tai" a fost lansat in anul 2000
iata melodiile de pe acest album


De ziua ta
Imi plac ochii tai
Vreau sa-mi traiesc viata
Vreau sa te uit



 

in anul 2001 lanseaza albumul sentimental 
iata melodiile de pe acest album


N-ai avut curaj


Da-mi o sansa
Arati perfect
Departe de tine
Cand soarele rasare
Te voi pierde
De dorul tau
Va fi prea tarziu
Poti sa-mi dai
Regrete...
La capat de drum


 



urmatorul album  alor cei de la 3se se intituleaza "TE VOI PIERDE" si este lansat tot in Anul 2001,iata melodiile ce contin acest album
iata melodiile de pe acest album


Te voi pierde (radio edit)
Remember me
Te voi pierde (extended version)
I ricordi

 




in anul 2002 
sa lansat albumul "Starurile dance va colinda" (3se)




iata melodiile ce contine acest album



3 Sud Est - O, ce veste minunata
Minodora - Linu-i lin
Blondy - Florile dalbe
N&D - Fara tine de Craciun
3 Sud Est - Mos Craciun
Sweet Kiss - Miracol
Alina - Ninge
George Calin - Jingle Bells
















in anul 2005 


sa lansat albumul "cu capu -i nori" (3se)



iata melodiile de pe acest album



Alaturi de ingeri
Cu capu-n nori
Cu capu-n nori (extended)
Nu te las sa pleci
Doar tu
Fara ea
Ieri si azi
Marea
M-am indragostit
Toata lumea






in 2006 sa lansat albumul "IUBIRE"
iata melodiile de pe acest album



Iubire
Iubire (english version - Oh Baby)
Ma doare
Ma iubeai
Rock My Soul
Don`t Say I Love You
N-ai crezut in mine
Parte din mine (Electronic Love)
Miracle
Cuore
Oh Baby (club version by Motoo & Rolly)




SURSA muzic.moldova.org

Niciun comentariu: