vineri, 4 noiembrie 2011

albumele formatiei ANIMAL X

Va prezint albumele formatiei ANIMAL X

1.In anul 2000 animal x lanseaza primul lor album intitulat "ANIMAL X"
 iata melodiile de pe acest album:

Pentru ea
Sa pot ierta
Sex

Animal X
Iubirea mea
N-am crezut
Fara tine
Creatoru
Fara Rivali
 


in anul 2001 lanseaza albumul "LEVEL 2"
Iata melodiile de pe acest album

Pentru Ea
Lumea Viselor 
981
Robotii Mileniului III
Fara Tine
Vierme, Soparla, Hyena (Free Style Version)
Pentru Ea (Extended Mix)
Lumea Viselor (Extended Mix)
Vierme, Soparla, Hyena (House Version)
Fara Tine (Extended Mix By DJ Roly)

 
 


in anul 2002 lanseaza albumul "Revolution"
iata melodiile de pe acest album

Mai Mult Ca Oricand
Nu Simti La Fel
Sfarsit De Saptamana
Reminds Me
In Al 9-lea Cer
Esti Tot Ce Mi-A Ramas
My Desire
Atractie
Esti Tot Ce Mi-A Ramas (Animal X Remix)
Reminds Me (Luca Remix)
 



 
in anul 2004 lanseaza albumul "FunRaptor"
iata melodiile de pe acest album

Pe Net
M-Am Indragostit
Asta Seara
I'm Out (Freestyle Recording)
Mai Departe De Cer
Ecstasy
Ma Vei Simti Featuring Oana (K-pital)
M-Am Indragostit (Remix)
 





in anul 2006 urmeaza albumul "baieti derbedei"
iate melodiile de pe acest album

Scrisoare de la mare
Sa nu spui nimanui
De sase ani
Baieti derbedei 

I H8 2 love you
Balada
In your eyes
Run away
Ca la inceput (feat Corina)
Asa cum eram
 




iar in anul 2008 laseaza albumul "sambure de drac"
 iata melodiile de pe acest album

Nisip purtat de vant
10 Mii
European Jim
Don`t Let Go
Broken Smile
Generatzia Verde
Johnny
Rai
Jealous
Sambure de drac
 


Niciun comentariu: